Έκθεση «Γεωμετρώντας + αισθήματα»
Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάσαμε στην Αστική Σχολή , έκθεση ζωγραφικής των μαθητών του 2ου Γυμνασίου Κατερίνης, με τίτλο: «Γεωμετρώντας + αισθήματα». Ένα δημιουργικό ταξίδι, όπου η τέχνη συναντά τη “θετική” σκέψη…
Μέσα από γραμμές, κύκλους, τρίγωνα και χρώματα , οι μαθητές αποτύπωσαν, με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο, τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τη φαντασία τους, αποδεικνύοντας πως η γεωμετρία μπορεί να γίνει γλώσσα έκφρασης και δημιουργίας.
Η δράση, που υλοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά (2024-2026) στο πλαίσιο πολιτιστικού προγράμματος, με την καθοδήγηση και υποστήριξη των υπεύθυνων εκπαιδευτικών Σαπανίδου Μαρίας (ΠΕ03) και Ποντίδου Χαριτώς (ΠΕ0401), αναδεικνύει με ξεχωριστό τρόπο τη δύναμη της έμπνευσης και τη λαχτάρα της επικοινωνίας των συναισθημάτων με τη μορφή τέχνης.







