Έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής εγγραφές για το σχολικό έτος 2026-2027
Ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές, σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ.1/ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2026-2027 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές(https://e-eggrafes.minedu.gov.gr), γι αυτό και σας αποστέλλουμε Υπεύθυνες Δηλώσεις όπου θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχείακαι οι δύο Υπεύθυνες Δηλώσεις να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως τις 02-04-2026, είτε με γνήσιο της υπογραφής μέσω Κ.Ε.Π. είτε μέσω gov.gr. Επισημαίνεται ότι στις δύο Υ.Δ. θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.
Προς διευκόλυνσή σας παραθέτουμε και το σύνδεσμος μέσω του οποίου μπορείτε να εκδώσετε ηλεκτρονικά την Υπεύθυνη Δήλωση χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς σας κωδικούς web banking ή με τους κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
Συν.:Τρία (03) ηλ. Αρχεία
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ 2026-27
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.






