|

Διδακτική επίσκεψη στο μουσείο ανθρώπινου σώματος

Την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025 η Β΄ τάξη πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο μουσείο ανθρώπινου σώματος στο πλαίσιο του μαθήματος της βιολογίας και του εργαστηρίου δεξιοτήτων. Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο εσωτερικό του ανθρώπινου σώματος και να παρατηρήσουν τα όργανα και τις λειτουργίες τους. Η ανάλυση των ερωτηματολογίων που συμπλήρωσαν οι μαθητές/τριες στο τέλος της επίσκεψης, έδειξε ότι έμειναν ικανοποιημένοι και απέκτησαν νέες γνώσεις.

Παρόμοιες αναρτήσεις