|

Πρόγραμμα Παρέμβασης Β’ Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Κατερίνης

Στο πλαίσιο της μέριμνας για την ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση των μαθητών και μαθητριών μας, ολοκληρώθηκε πρόσφατα στη Β’ Γυμνασίου ένας κύκλος βιωματικών συναντήσεων με τίτλο:
«Στερεότυπα – Όρια – Αυτοσεβασμός & Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης».
Η παρέμβαση, η οποία αναπτύχθηκε σε έξι εβδομαδιαίες συνεδρίες, σχεδιάστηκε με γνώμονα την καλλιέργεια της αυτογνωσίας και την ενίσχυση της υπεύθυνης στάσης των εφήβων στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις.

Παρόμοιες αναρτήσεις