Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ναύπλιο

Στις 11 Απριλίου 2022, οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας πήγαμε τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην πόλη του Ναυπλίου.

Την πρώτη μέρα επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών που βρίσκεται σε μια καταπληκτική τοποθεσία. Εκεί θαυμάσαμε τον μεγαλοπρεπή τάφο του Αγαμέμνονα.

Το απόγευμα περιηγηθήκαμε στα σοκάκια της παλιάς πόλης του Ναυπλίου και μείναμε έκθαμβοι από την ομορφιά και την καθαριότητά της.

Την επόμενη μέρα ξεναγηθήκαμε στο περίφημο Παλαμήδι, μάθαμε την ιστορία του και απολαύσαμε από ψηλά τη θέα.

Έπειτα, είδαμε τα αξιοθέατα της παλιάς πόλης και συγκεκριμένα την εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνος, όπου δολοφονήθηκε ο Ιωάννης Καποδίστριας, την παλιά Βουλή, την πλατεία Συντάγματος, το φρούριο Μπούρτσι κ.α.

Το βράδυ φάγαμε και γλεντήσαμε σε μια τοπική ταβέρνα. Την τελευταία μέρα, 13 Απριλίου 2022, επισκεφθήκαμε το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου και στη συνέχεια αναχωρήσαμε μέσω Αθηνών για την Κατερίνη.

Η εκδρομή κύλησε ομαλά χωρίς κανένα πρόβλημα, οι εμπειρίες που αποκομίσαμε ήταν μοναδικές και οι αναμνήσεις θα μας μείνουν αξέχαστες.